"Gurur duymamak elde değil"
"Bu ülkenin eksiği şerefsizlere karşı bir adalet şart. Bu insanlar rahatça oturup kalkmamalı. Adam gibi adamların olduğunu bilmek, yeri geldiği zaman güzel bir şey. İnsan kendini güvende hissediyor. Bu memleketin insanı sahipsiz değil. Gurur duyulmayacak gibi değil. Ben ağabeyimle hep gurur duydum.
Amcası ise olaya farklı bakıyor: "Keşke böyle olmasaymış. Devlet zaten cezasını vermiş. Ben böyle bireysel intikam işine karşıyım. Ama o da çocuklarından ayrı idi. 3 kız çocuğu var. O çocukları gözünün önüne gelmiş olabilir. Cezaevinde uzun yıllardır yatıyor. O davadan dolayı yapmıştır”